27.10.12

Instagram update


Het werd wel weer eens tijd om wat Instagram fotootjes onder elkaar te zetten. Wat heb ik de afgelopen tijd uitgespookt? 


Zonsopkomst op Nijmegen Centraal. Ontzettend mooi!

Nieuwe schoentjes van de Zara

Lekker lunchje tussen het leren door.

Een 'goedemorgen' foto. 

Eindelijk weer een keertje uitgaan!

Met mama in de stad, op zoek naar oorbellen, maar deze bril vond ik zo tof!

Trots op mezelf! Ik krijg eindelijk weer nagels. Heel stom maar dat betekend héél erg veel als me dit gaat lukken.

Keihard aan de studie. En dat bleek goed gewerkt te hebben, tentamen uiteindelijk gehaald!

Wederom een zonsopkomst. Haat aan vroeg opstaan, maar dit maakt het helemaal goed.

Nieuw boekje van Petra Stienen.. Goed voor mijn studie, ben er door de tentamens nog niet ver in gekomen helaas.
 Nou dit was het dan zo'n beetje. Weken die overheerst werden door uitstelgedrag en dan uiteindelijk het 24/7, lastminute leren. Volgende week heb ik nog een tentamen en dan zijn we alweer in periode twee! De tijd gaat zo snel, het is alweer november zo ongeveer. Ik heb zin in de kerstvakantie :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten