27.9.12

Some shopping!

Wat heb ik deze maand zoal bij elkaar gekocht? Niet dat ik eigenlijk het geld ervoor had, maar ik moest gewoon items hebben voor de winter. Deze sweater is al een goede stap in de richting.

Sweater van Pull&Bear


Hak(jes) van Blink




En ik kon mezelf er ook niet van weerhouden om even te spieken in de Sale bij de H&M. Eigenlijk ben ik nog op zoek naar een mooie lichte jeans, maar dat komt vast nog wel! Haha. Voor nu heb ik onder andere deze items besteld;




Over de tuinbroek heb ik grote twijfels, maar op mode blogs heb ik gezien dat het er super tof kan uitzien. Lekker dikke maillot eronder, laarsjes, sweater aan. Ik heb wat afbeeldingen gevonden die me toch over de streep hebben getrokken. En ach, als het toch niks is dan kan ik het gelukkig heel makkelijk terug sturen! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten