19.9.12

Alive and kicking

Waaaauw. Het is echt belachelijk lang geleden dat ik iets gepost heb! Ik ben eindelijk een beetje uit mijn rotte persoonlijke omstandigheden gekropen en ben (weer) begonnen met dingen die voor mij belangrijk zijn. Vrienden zien en met ze afspreken, samen feestjes vieren. Muziek maken, gitaar spelen, zingen, dansen voor mijn spiegel, genieten. Het is alsof al mijn zintuigen weer op scherp staan en ook als ik dit typ voel ik mijn hart bijna uit mijn borstkas springen van geluk. Mijn ouders steunen me de laatste weken de volle 100%, mijn familie is na de dood van mijn opa drie weken geleden nog hechter geworden.
Ik verbaas me over mezelf. De winter/herfst zijn niet mijn sterkste seizoenen en ik kan er best van in de put raken, maar ik voel me sterk en ik wil me heel erg bewijzen, vooral ook in mijn studie. Sommige mensen zullen het misschien niet begrijpen dat ik me zo goed kan voelen na alles wat is gebeurd. Maar misschien komt er nog wel een klap en heb ik veel nog niet verwerkt. Ik weet wel dat ik zo veel mogelijk moet halen uit mezelf, juist als ik me voel zoals nu.


Hier een klein samengesteld filmpje van het nummer Clocks van Coldplay dat ik heb gecovered. Ik ga weer proberen wat dingen op te nemen en eens in de zoveel weken een nummer online te zetten. Ik vind het eng en tegelijkertijd heel leuk om mijn hele 'zijn' out in the open te gooien. Ik bedoel, iedereen krijgt de kans om te reageren maar dat is ook wel tof.

En dan nog wat foto's van een top feest afgelopen weekend. Een ontzettend gezellig samenzijn met vrienden en heerlijke muziek! Ohja en ik moet echt heel nodig naar de kapper! ;)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten