13.11.12

Kamer!

En dan word je opeens inwoner van Nijmegen! Ik moet zeggen dat ik het even benauwd kreeg toen iemand enthousiast uitriep; 'Welkom in Gelderland!" Ik ben en blijf tenslotte een Brabander :)

Donderdag kan ik al in mijn nieuwe kamertje dat vlak achter de Sint Annastraat ligt. Super dicht bij de universiteit dus, heel erg fijn. Dat zal wennen worden om langer te kunnen slapen! Ik ben deze week enorm druk bezig met inschrijven en uitschrijven van de gemeentes, verdere handtekeningen verzamelen en paspoorten scannen. Ik ben niet zo goed in de bureaucratische dingetjes, dus ik ben super blij dat mijn vader dat wel is :) 
Het leuke gedeelte is dan wel dat ik nieuwe spulletjes mag kopen :D. Dat wordt nog een tripje naar de IKEA deze week want ik heb nog nodig; een tweepersoonsbed, een bankje, een bureau, een bureaustoel, een boekenkast/kledingkast. Vandaag ben ik al naar de Kringloop geweest om te kijken of er iets leuks was. Er hingen leuke spiegels dus misschien haal ik die nog wel een keer.


Ik heb wel iets gekocht, namelijk een theeblikje en een Tunesische schaal. Ik wist nog niet zo goed wat voor stijltje ik in mijn kamer wilde, maar ik denk dat het toch een soort robuust/oosters iets wordt. Dus met accenten van hout, zilver, een lekker dik kleed zou chill zijn.Wat oudere, verweerde spullen, of iets met die uitstraling. Hier nog een foto van de schaal en het blikje. En ohja, een groene strik-hoofdband haha. Zo schattig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten