4.6.12

Human Rights Tattoo

Daar sta je dan, naakt, kwetsbaar. Het voelt net alsof ik naar de sauna ga, alleen is er geen sauna. Ik ben in een dansschool die is ingericht als studio. Vandaag worden er foto's gemaakt voor de Human Rights Tattoo. Een initiatief dat samenwerkt met het Tilburgse Festival Mundial. En ik ben zo gek geweest om te reageren en mee te doen! Waarom niet dacht ik, ik wilde meer impulsieve dingen doen. Vaak lijken dingen me leuk maar durf ik het niet omdat ik er teveel over nadenk. Fuck it, dacht ik deze keer.

Wat houdt het initiatief in? Human Rights Tattoo wil tattoo's gaan zetten bij mensen op festivals. Iedere persoon krijgt één letter. Al die letters samen vormen de "The Article of Universal Declaration of Human Rights". Check de site voor meer informatie! http://humanrightstattoo.org/
Wij op de foto hebben natuurlijk niet een echte tattoo laten zetten op de foto-dag. Het is inkt die er onder de douche weer af ging. De foto staat symbool voor de actie.

Terug naar het begin van mijn stukje. Ik heb nog aan niemand verteld dat ik dit heb gedaan. Het is toch iets wat je niet elke dag doet zeg maar. Nu ik het eindresultaat heb gezien ben ik wel trots! En als je me niet kan vinden op de foto; ik sta helemaal rechts met de letter A op mijn rug (in het woord tattoo). En als je een betere blik van mijn billen wil moet je naar Mundial gaan!


1 opmerking: