1.6.12

Droom 01-06-2012

Ik was al een hele tijd aan het dromen. Dit is wat ik me het sterkst kan herinneren.

Ik ben met een groep mensen uit mijn buurt in een hostel. We zitten op de hostelkamer, er staan stapelbedden. Mijn buurjongetje heeft mijn camera vast, maar de lens zit er niet goed in dus doet hij het niet. Best vervelend want er is iemand jarig en ik wil foto's maken. Er worden kaarsjes uitgeblazen, ze zijn roze.

Opeens is de 'verjaardag' voorbij en is het lunchpauze. Samen met Doutzen Kroes (?) ga ik iets te eten halen bij de Emté. We kunnen allebei niet kiezen wat we willen. Naast ons pakken twee meisjes zonder na te denken een pannetje uit een schap met daarin een groene cake. Uiteindelijk kies ik zelf voor eierkoeken. Het zijn er drie en ze kosten 60 cent. Ik loop naar buiten, Doutzen Kroes is geen Doutzen Kroes meer. Ik loop nu naast Kirsten Zijderveld, we zijn in Eindhoven of in ieder geval een stad die er verdacht veel op lijkt. We komen Thijs Dingemans tegen die ik nog een high five geef.

We lopen terug naar ons hostel als opeens een vieze gast ver achter ons begint te kotsen. Het lijkt wel alsof hij een waterslang is. Hij spuit om de paar seconden ongecontroleerd in het rond. Overal liggen plasjes. Het is druk in de winkelstraat en mensen raken in paniek, ze willen niet geraakt worden. Opeens is het pikkedonker in de straat, nog meer paniek en rennende mensen. Ik graai naar mijn Iphone voor licht maar ben bang dat de man me dan zal zien. Ik licht af en toe even snel bij. Plotseling bots ik tegen iemand aan, het is de vieze man. In paniek ren ik als een gek weg. Er staan allemaal bomen in de weg waar ik bijna tegenaan bots. Ik moet naar het hostel komen!

Eenmaal aangekomen in de kamer ga ik in een stoel zitten. De stoel staat bijna tegenover de deur. Ik doe geen moeite meer om me te verstoppen. Ik ben moe. Na een hele tijd met gespitste oren naar alle geluidjes te hebben geluisterd durf ik om me heen te kijken. Opeens zie ik een vorm in een bed naast me, er ligt een persoon in. Ik fluister voorzichtig; 'wie is daar?', en dan slaan meerdere mensen hun dekens opzij. Ik zie onder andere Danielle van den Boogaard, Bob Munten en Thijs Dingemans. Het is mijn Krakau groepje! Ik ben eindelijk veilig.

Hier eindigt mijn droom.
ph.credit WeHeartIt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten