22.3.12

New Smell - Vanitas Versace

Dus! Ik heb dit nooit gedaan, en was het ook nooit van plan, maar ik kreeg vandaag eindelijk mijn bestelde geurtje binnen en ik ben blij, dus moet iedereen dat weten! Altijd spannend als je iets online bestelt want je weet nooit zeker of je ook datgene binnen krijgt.

Er zijn op dit moment twee parfums waar ik absoluut verliefd op ben. De eerste; Issey Miyake Florale. (Hoelang ik wel niet op die naam moest oefenen). Fris, bloemig, intens. Ik weet nog dat ik met mijn vriendje in de Ici Paris stond. Hij was voor zichzelf een parfum aan het afrekenen en opeens wees hij naar de schap en zei ; 'Doe die ook maar'. Ik in choque natuurlijk. Hoezo een willekeurig geurtje uitkiezen waarvan later dan blijkt dat het perfect is voor mij? Ik vertel je, die jongen is helderziend.

De tweede heb ik vandaag binnen gekregen, Versace Vanitas. Of andersom. De tester kreeg ik op mijn verjaardag. Denk ik tenminste, en anders heb ik 'm van mama gejat. Desalniettemin. Ik werd verliefd! Een zwoel, zwaar luchtje, Beetje houtachtig denk ik, bloemen erdoorheen. Ik klink als een kenner of niet? Het doet me denken aan zomeravonden. Dat je net gedoucht bent, natte haren hebt en nog even lekker naar buiten gaat met een drankje in je hand. Naast dat het dus goede herinneringen naar boven haalt is het flesje ook nog eens heel mooi. Daar heb ik dus wat foto's van gemaakt.

Wilt u meer deskundig advies? Mail of bel me dan!
Grapje.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten