2.9.12

Time-out

Het is een tijd geleden dat ik iets op mijn blog hebt geplaatst. Ik vind het zelf heel jammer maar om persoonlijke/privé redenen kan en kon ik mijn aandacht niet goed houden bij mijn blog.

Ik start maandag met mijn nieuwe studie en ik hoop dat ik dan weer een beetje structuur ga krijgen in mijn wekelijkse bezigheden. Ik ga zeker niet stoppen met bloggen. Maar ik wil op dit moment ook niet alleen maar posts plaatsen die heel down zijn of negatief, dat bespaar ik jullie liever haha.

Ik ben erover na aan het denken (al een jaar denk ik) om een tattoo te nemen. En na alle gebeurtenissen van de afgelopen tijd is dat misschien wel een mooi teken. Telkens als ik deze woorden zie en herhaal word ik rustig. Ik wil hem niet op mijn voet, maar ergens op mijn arm of op mijn ribben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten